Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

ΟΝΕΙΡΟΚΡΙΤΗΣ ΘΑΝΑΤΟΣ

Αστρολογικές προβλέψεις

Θα ξαναειμαστε μαζι; Πως θα εξελιχθει η σχεση μου; Ποτε να αρχισω διαιτα για να χω επιτυχια; Που να ταξιδεψω για να βρω τον ερωτα; Θα βγει το ονειρο ;

Αναλύσεις γενέθλιου χάρτη,συναστρίας,ηλιακής και σεληνιακής επιστροφής.Διελεύσεις πρόοδοι .Αμεσες απαντησεις εχεμυθεια σοβαροτητα : astro-danai@hotmail.com


http://astro-danai.webnode.gr/

Ονειροκρίτης & Όραμα

Α Β Γ Δ ΕΖ Η Θ Ι ΚΛ Μ Ν Ξ ΟΠ Ρ Σ Τ ΥΦ Χ Ψ Ω



Ονειροκριτης Θάνατος, όνειρο Θάνατος

Θάνατος

 Γράφτηκε από Ονειροκρίτης Κατηγορία Θ





12345

(29 ψήφοι)

Γενικά, ο θάνατος στα όνειρα δεν είναι προμήνυμα κακό. Έχει καλή σημασία και σημαίνει ευχάριστες καταστάσεις.

Αισθηματικά: Εάν δείτε πως πεθαίνετε, σας περιμένουν ευχάριστα νέα και ερωτική επιτυχία. Εάν ονειρευτείτε πως πέθανε κάποιος που ήταν φίλος και πολύ αγαπητός, να προσέξετε γιατί σημαίνει, πως ανοίγει μια άλλη πόρτα στη ζωή σας που μπορεί να είναι λίγο άγνωστη, με απρόβλεπτα προβλήματα.

Υγεία: Ο θάνατος γενικά στα όνειρα, σημαίνει μακροζωία και υγεία. Αν είστε άρρωστοι, θα αναρρώσετε γρήγορα. Μη φοβάστε τίποτα.

Επαγγελματικά: Όποιος και να πεθάνει στο όνειρό σας, σημαίνει πρόοδο, ευημερία, κέρδη και καλή οικονομική κατάσταση.



Μοιραστείτε αυτήν την ανάρτηση

Διαβάστηκε  φορές

Σχολιάστε η στείλτε το δικό σας όνειρο

Ταξινόμηση:  Ημερομηνία  Ψήφοι

9 Σχόλια

7 Μήνες πριν

(-1) Ψηφίστε

REPORT

Είδα ότι θα πεθάνω στα 68

Απάντηση

Παράθεση

ΓΕΩΡΓΙΑ14 Μήνες πριν

(+2) Ψηφίστε

REPORT

Ειδα το βραδυ στον υπνο μου οτι ημουν στη φυλακη και ξαφνικα με ενημερωνουν οτι πεθανε η κολλητη μου, την οποια ξερω 15 χρονια...και ειναι σαν αδερφη μου! αρχισα να χτυπιεμαι και να κλαιω αλλα ηταν λες και το ζουσα το ονειρο!! Επειτα ειδα οτι ειχα πραγματα δικα της στο κελι μου, τα οποια μου τα πηραν οι φυλακες και εγω ορμησα και τους εδειρα! Μετα ενημερωθηκα οτι πεθανε και μια ξαδερφη μου που εχω πολυ αδυναμια και δε με αφησαν απο τη φυλακη να παω στη κηδεια της και εγω προσπαθουσα να αυτοκτονησω, διοτι ημουν συντετριμρνη! Τι μπορει να ειναι ολο αυτο; αν εχει καποιος αποψη ας γραψει.. ευχαριστω και καλημερα!!!

Απάντηση

Παράθεση

20 Μήνες πριν

(+3) Ψηφίστε

REPORT

Quote from ΜΗΝΑΣ:ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΠΕΘΑΝΕ ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ,ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΘΑΝΑΤΟ,ΤΟΝ ΕΜΑΘΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΝ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΦΕΡΕΤΡΟ,ΣΗΚΩΘΗΚΕ,ΜΕ ΕΙΔΕ,ΜΕ ΧΑΙΡΕΤΗΣΕ,ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΜΠΗΚΕ ΜΕΣΑ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ,ΑΛΛΑ,ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Απάντηση

Παράθεση

ΕΙΡΗΝΗ20 Μήνες πριν

(+3) Ψηφίστε

REPORT

καλημερα ειδα οτι ημουν ημουν μια χαρα και οτι με ειχαν ξαπλωσει να με λειτουργησουν για να πεθανω οχι σε εκκλησια ουτε παπα με ρασα ειδα παραξενο ονειρο τι σημαινει ευχαριστω

Απάντηση

Παράθεση

Βίκυ25 Μήνες πριν

(+5) Ψηφίστε

REPORT

Καλησπέρα... Θα ήθελα να ρωτήσω κι εγώ κάτι... Πρίν μέρες είδα στον ύπνο μου τη γιαγιά μου η οποία έχει πεθάνει εδώ κ ενάμιση χρόνο.. Είδα πως είμασταν στην αυλή ενός σπιτιού που είχαμε ζήσει κάποτε, λίγο αλλαγμενο βέβαια το μέρος, ήταν απόγευμα νομίζω και τη βλέπω από μακριά, αγκαλιαζόμαστε, φιλιόμαστε, έκλαιγα κ της έλεγα πόσο μου λείπει και πως τη πεθύμησα, της είπα ότι θέλω να σεβλέπω... εκείνη χαμογελαστή και πολύ θερμή μαζί μου, μου είπε ότι κι εκείνη με πεθύμησε και της λείπω. Μετά μου είπε: έλα πάμε... της λέω που να πάμε ρε γιαγιά? Γνωρίζονταςστο όνειρο ότι είναι νεκρή... μου λέει: βόλτα, πάμε πάνω... πού πάνω της λέω? γιατί να έρθώ κι εγώ? και μου λέει: θέλω παρέα... και απλά απομακρύνθηκε λίγο και μετά ξύπνησα... Να σημειώσω ότι εν ζωή ήμουν η αγαπημένη της εγγονή, με αγαπούσε πιο πολύ και από τα παιδιά της και πάντα με φρόντιζε! Κανένας άλλος στο σοι, ούτε τα παιδιά της δεν την έχουνε δει... Χάρηκα που την είδα αλλά τρόμαξα που μου είπε να πάω μαζί της... ¨εχετε κάτι να μου πείτε? τι μπορεί να σημαίνει? σκέφτηκα να πάω να ανάψω ενα κεράκι ή να της πάω πρόσφορο... ευχαριστώ!!!

Απάντηση

Παράθεση

Εύα28 Μήνες πριν

(-4) Ψηφίστε

REPORT

[color=fuchsia][/color] Η γιαγιά μου κλείνει τα 2 περίπου χρόνια που έχει πεθάνει...Αλλά εγώ τις πρώτες σαράντα μέρες την έβλεπα συνέχεια στον ύπνο μου...Η γιαγιά μου είχε θυροηδή και δεν ήθελε να παίρνει φάρμακα και πέθανε από κατάθληψη....Πράγμα πολύ περίεργο... :0
[size=medium][/size]

Απάντηση

Παράθεση

ELENA37 Μήνες πριν

(+14) Ψηφίστε

REPORT

ΕΙΔΑ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΝ ΝΕΚΡΗ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ.ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΤΗΣ ΕΙΠΑ "ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑΓΙΑ ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΡΘΕΣ ΠΙΣΩ". ΕΚΕΙΝΗ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΠΕΡΝΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΡΑΤΣΑ ΜΕ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ: "ΝΑ ΜΗΝ ΡΩΤΑΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ".ΤΗΝ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΓΥΡΝΑΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΗΣ, ΤΟ ΓΥΡΝΑΩ ΚΑΙ ΓΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗ ΕΒΛΕΠΕ ΚΑΙ ΗΤΑΝ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ.ΜΕΤΑ ΓΟΝΑΤΙΣΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΛΕΩ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΣΥΓΧΩΡΑΜΕ ΣΥΓΧΩΡΑΜΕ. ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΨΣ ΟΠΟΤΕ ΠΑΩ ΣΤΟ ΤΑΦΟ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΡΩΤΑΩΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ. ΤΙ ΣΗΜΕΝΕΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ?

Απάντηση

Παράθεση

maria41 Μήνες πριν

(-4) Ψηφίστε

REPORT

eida na pnigete mia palia mou summathitria, epese diladi me to amaksi tis mesa stin thalassa k eno prolave k vgike apo to amaksi itan stin thallassa k elege pos den tha anteksi polu..... mia fili mou epese sto nero na tin sosei alla den tin vrike... ego omos den ekana to idio kolosa,tis fonaza apla kane ipomoni tha se vgalei.... k telika pnigike den tin vrike i alli i kopela.... ego meta eklaiga polu giati iksera pos mporousa na tin soso aalla den to ekana....

Απάντηση

Παράθεση

ΜΗΝΑΣ41 Μήνες πριν

(-19) Ψηφίστε

REPORT

ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΠΕΘΑΝΕ ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ,ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΘΑΝΑΤΟ,ΤΟΝ ΕΜΑΘΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΝ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΦΕΡΕΤΡΟ,ΣΗΚΩΘΗΚΕ,ΜΕ ΕΙΔΕ,ΜΕ ΧΑΙΡΕΤΗΣΕ,ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΜΠΗΚΕ ΜΕΣΑ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ,ΑΛΛΑ,ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Απάντηση

Παράθεση

Προσθέστε ένα χαμόγελοEmbed videoBIUSULΠαράθεσηLINKImg

0 / 1000

(-) Κάντε κλικ για σύμπτυξη

Σχολιάστε ως επισκέπτης ή συνδεθείτε

Όνομα *

Email *

Δώστε τον κωδικό που εμφανίζεται *

Εγγραφή σε   Όχι  Απαντήσεις  Νέα σχόλια

Εμφάνιση #  5  10  15  20  50  100

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Θανατική εκτέλεση

θαυμασμός

επιστροφή στην κορυφή

Ευρετήριο Θ

Σελίδα 1Θάβω έως Θυρωρός


Αναζητήσατε

Ονειροκριτης Θανατος
Ο Ονειροκριτης μας για κάθε όνειρο σας έχει την καλύτερη ερμηνεία.
Ονειρο Θανατος
Ονειρα Θανατος
Oneirokritis Thanatos



Σύνδεσμοι

Επικοινωνία

Φιλικά Sites

Ανέκδοτα - Αστεία Geliopolis.grΣυνταγές με νουCoolweb Απλό... Κατανοητό... Συναρπαστικό..Ανοιχτή ΑγκαλιάGreek Sites. Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων

Τα πιο συχνά όνειρά σας

Σκυλί

Φίδι

Γάτα

Έρωτας - Σεξ

Δόντια

Νεκρός

Βρέφος (Μωρό)

Παπούτσια

Εγκυμοσύνη

Μαλλιά

Ανακοίνωση

Χρησιμοποιήστε τις ερμηνείες που σας παρέχει οονειροκριτης μας συνετά. Σε καμιά περίπτωση μη θεωρήσετε τις ερμηνείες αυτές (θετικές ή αρνητικές) ως μη δεχόμενες αμφισβήτηση και αναπόφευκτες.

Copyright © 2015 Ονειροκρίτης και Όραμα. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.



Ονειροκρίτης Χρήσιμες Πληροφορίες

Ο online oneirokriths 2014 του www.oneirokriths-orama.gr περιέχει ερμηνείες για ονειρικά σύμβολα - όνειρα οι οποίες είτε είναι πρωτότυπες είτε μας αποστέλλονται από χρήστες της ιστοσελίδας μας. Επιπλέον στον ονειροκριτη μας υπάρχουν ερμηνείες που αλιεύονται από διάφορα σημεία στο διαδίκτυο και δεν αναφέρεται η πηγή τους. Αν πέσουν στην αντίληψή σας κείμενα της ιστοσελίδας μας τα οποία είναι άσεμνα, καταχρηστικά ή απαράδεκτα παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας πατώντας εδώγια να τα εξετάσουμε. Ο ιστότοπός μας δεν ασχολείτε με αστρολογικές προβλέψεις, ζώδια και αστρολόγους.

ΟΝΕΙΡΟΚΡΙΤΗΣ ΟΝΕΙΡΑ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ : Δωστε εξηγησεις στα όνειρά σας | Ονειροκριτης & Oneirokritis | Για καθε ονειρο σας υπαρχει η καλυτερη ερμηνεία στο Ονειροκριτης & Οραμα.



Ονειροκριτης Θανατος, ονειρο Θανατος



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου